Fullt upp.

Väldigt längesedan jag skrev.
Delvis för att jag inte har haft något internet, men har även varit väldigt upptagen den senaste tiden.

Åkte till Koh Samui den 29 maj – 5 juni för att spela in en dokumentär om Samui Regattan.
Åkte över med Chris och Andy. Mot slutet av veckan kom även Heather och Pu över.
Under veckan fick jag segla en av toppklassens segelbåtar, intervjua olika personer, assistera under en bikini-photoshoot och gå på fahionshow/party på taket till ett av Samuis finare resorts.

Bilder finns att se på http://www.acemarineimages.com

 

Efter att ha kommit tillbaka till Koh Tao hade jag några dagar ledigt innan jag satte igång med min undervattensvideograf kurs.
Jag gjorde tydligen så bra ifrån mig så det tog inte många dagar innan jag fick ge mig ut på egen  hand och filma en grupp med Open Water-elever. Har redan sålt ett par dvd’s!
Så numera jobbar jag som undervattensvideograf. Vilket är hur kul som helst! J

Förutom kursen och jobb gjorde jag dessutom fundives två dagar i rad, med en av Ace’s nya elver, Lizzie.
Har varit ute och dykt 11 dagar i rad nu, så ska verkligen passa på att sova ut imorgon.
Är ledig ett par dagar nu, men när jag vaknat och gjort mig i ordning så ska jag ge mig ut i jakt på ett nytt hus eller bungalow.
Efter att Ima flyttade ut så har hans rum stått tomt, och jag och Emi vill inte riktigt betala 10 000 för 2 rum när det inte behövs. Vore bra att kunna spara in lite pengar istället för att slänga bort dem på hyran.

Det är väl i stort sett allt jag haft för mig sedan jag senast skrev ett inlägg...

Ska snart iväg och visa en video nere i Big Blue’s bar eftersom jag filmade 2 elever imorse...


Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: