110317.

Hah! Hur mycket tur kan man ha? Eller inte...
I slutändan så avbokade min dykare sina dyk, men chefen hade ju en briljant idé, så jag fick åka ut på båten och "hjälpa till". = Jag satt på min rumpa och frös tills naglarna blev blåa!
Dem gjorde i alla fall bara ett dyk så vi kom tillbaka till shopen efter två timmar. Fatta om jag hade behövt sitta där längre, då hade man väl fått köldskador. (Ja, det kan bli riktigt kallt i Thailand också!)

Tittar man ut mot horisonten ser det riktigt illa ut.. stora, stora vågor! Och nyss hörde Sergi av sig och sa att båtarna inte kommer lämna Samui något mer idag. Han åkte dit imorse, så vi får väl se om han lyckas ta sig tillbaka imorgon. Tydligen är det översvämmning där igen...

Jag är fortfarande frusen, så för att ge mig själv en liten "treat" har jag beställt pommes från Zest som jag ska njuta av medan jag sitter och väntar på att klockan blir tillräckligt mycket.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: