Storm?

Jaha.. Fruktansvärt kul.. Vaknar upp och verkligen hör hur illa vädret är där ute.. Enda Divemastern som jobbar morgonskiften, jippie! Lomprayah-båtarna kommer in och egentligen vill dem stanna inne vid piren men pga att dem har kunder som behöver hinna med flyg, så tänker dem ge sig ut igen. Trots stormvarning och rykten om 5-6 meters vågor. Hörde att regeringen inte tillåter båtarna att åka ut, men att dem gör det i alla fall? Fast det är ju svårt för mig att veta vad som stämmer eller inte... Vi har vår stora dykbåt ute men ställer in allt för eftermiddagen. Tur det, för glöm att jag drar ut och gör 2 skitdyk. Man lär ju till och med bli sjösjuk under ytan idag. Ser riktigt uschligt ut :P Nu ska jag lyssna på musik och göra comission tills jag får gå hem om ca 2½ timme. Lee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: