Älskade katter.

Har haft fullt upp som vanligt och inte haft mkt tid över till att skriva.
Idag blir det nog heldag igen eftersom jag snart ska ut med 10-båten...
Annars rullar allt på, Zebra var tillbaka på kliniken igår och eftersom han mår så mycket bättre så behöver han bara komma tillbaka en gång i veckan från och med nu :)

Zebra och Taz var jättejobbiga imorse, satte igång redan kl.3. Vid halv 5 sprang jag ut för jag hörde någon katt skrika, vad jag hinner se är en svart katt bli bortjagad utav Taz med Zebra tätt efter. Nästan så jag ville skratta, så länge sen dem var oskiljaktiga.
Nu gör dem allt ihop igen :)


Fick ett paket från mamma och pappa igår! Blev så himla glad.
Massvis av fina bikinis, trosor och linnen! Precis vad jag behöver. Tack så jättemycket!

Slutar här på Easy den 27e, ska försöka fixa bort sista dagen dock, så jag kan fira med Emi, Sergi och Carlos när dem avslutar sin instruktörskurs den 26e. Hoppas hoppas, annars kommer jag vara död på jobbet sista dagen...
Inte långt kvar hur som helst.
Spännande!

Tråkig grej som hände igår, fick en dyktank i huvudet. Så det känns som mitt huvud är igenmosat från vänstra sidan. Hoppas verkligen att det går okej att dyka idag. Orkar inte med att jag ska göra illa mig på så konstiga sätt hela tiden... bläääää!

Jaja.. Ska chilla lite nu innan alla kunder kommer!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: