Äntligen!

Känns som att jag håller på att jobba ihjäl mig!
Igår hade jag min första eftermiddag ledig på bra länge och inte sjutton hade jag tid till att vila.
Huset var så fruktansvärt skitigt så jag var tvungen att städa fastän jag bara ville gå och lägga mig. Tog mig 2½ timme att få huset någorlunda rent. Sen bar det av till djurkliniken med Zebra för tredje omgången av steroider.
Äntligen! Efter 7 månader ser vi resultat!! Infektionen är nästan helt borta, men vi fortsätter mar ed behandlingen.
Så glad över att han är bättre och nu springer han runt tillsammans med Taz och busar.
Han har till och med börjat leka med snören igen, är dock väldigt försiktig när det kommer till att bita tag i dem. Så duktig liten pojke jag har :)

Nu ska jag ut och dyka fastän jag börjar bli lite förkyld. Får se hur jag mår efteråt. Måste iväg och prata med Chris om nya jobbet...

Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad är det för fel på honom?

2011-05-20 @ 05:15:24
URL: http://sockervaddsmolns.blogg.se/
Postat av: Natalie

min älskling har haft tandköttsinflammation i 7 månader efter att han nästan drunknat i en vattentank.

2011-05-20 @ 12:27:43
URL: http://natteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: