Photo.

Harit haft fullt upp hela helgen!
I lördags var vi nere och blev fotad på Sairee-beach i 4½ timme.
På söndagen var vi ute på båten hela dagen och tog bilder på båten, i vattnet och när vi dök.
Blev inte helt klara så jag fick dra ut igår 1½ timme i Jansom Bay och avsluta undervattensbilderna.
Tror att bilderna är klara om ca.1 månad så då kan jag visa vad vi haft för oss :)
Kommer finnas runt om i Thailand och Kina och såsmåningom i fler länder.

Efter att ha avslutat jobbet i Jansom Bay åkte jag in till Easy och jobbade shop resten av dagen.
Idag blir jag här både morgon och eftermiddag.

En annan ändring. Sa upp mig som Divemaster igår, men jobbar kvar några veckor till.
Nästa steg; jag ska bli undervattensvideograf!!




Ben, jag och Ellu på båten.
Photo by: Chris Clark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: