2 dagar.

  Blev visst ett litet avbrott i nedräkningen!

Känner mig i alla fall bättre nu.

Var på Centralbadet i fredags med Teresia och Caroline, supermysigt!
Sedan fortsatte vi med tjejmiddag under kvällen, då även Madeleine, Sofia och Victoria var med :)

Så igår passade jag på att packa, tog bra mycket längre tid än vad jag hade räknat med.
Är dessutom inte helt klar, men usch så tråkigt det är! Och så mycket grejer jag måste hålla kolla på...
Kommer garanterat glömma något...

Tänkte att jag skulle vara hemma och chilla igår, eftersom packningen tog så mycket på krafterna men det slutade med att jag åkte in till stan och gick ut med Josefine och hennes vänner.

Och idag blev det kalas hos mammas kompis eftersom en av hennes döttrar fyllt år!

Tänkte att jag skulle orka styra upp lite mer med packning men fy vad trött jag är och om 1½ timme måste jag börja röra mig mot stan igen. Middag med kusinen! :)



Lee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: