2 veckor, 1 dag.

  Sakta börjar jag få ordning på det mesta som ska med till Thailand..
La BCD:n i blöt idad, den är rätt så stel efter allt saltvatten. Tvättade den för några månader sedan, men väl torr igen såg man ändå att det var massa salt kvar..
Hoppas den mjuknar lite nu.
Imorrn fyller jag den med vatten och efter det ska den ju torka också, så lär ju ta ett tag innan jag ser om det get något resultat.

  För övrigt har dagen varit väldigt ointressant. Men är snart klar med presenterna till vännerna där nere..
Så blev det 10km på motionscykeln också. Sadeln på den är dock jäkligt oskön så lär ju ha ont i rumpan imorrn :P

Heltrött just nu, men väntar på att 30 grader i februari ska börja om en timme. Så hoppas jag inte somnar innan dess!



Lee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: