120304.

Har ju gått några dagar sedan jag kom hem från England nu.
Hade det jättetrevligt.
Första kvällen mötte jag upp med Ben, Lizzie och Ferry. Ida kunde tyvärr inte komma :(
Men det var kul och se dem andra!

Åkte hem till Ben samma kväll och var där resten av resan.
Var på promenader med hundarna, lagade mat och chillade bara. Lizzie kom också dit och sista dagen åkte vi alla tillsammans till flygplatsen.

Finns väl egentligen inte så mycket att berätta, men var på sköna promenader vid Corsham house med hundarna och såg massa änder och lamm.
Var ute i Newforest och såg vildhästar och massvis av hjortar.
Åkte förbi Stonehenge påväg till flyget också..

Har inte haft mycket för mig sedan jag kom hem, men blev utgång i fredags med Teresia, Carro, Madde m.fl.
Mötte också upp med Thomas som jag jobbade med på grönan 2007. Kul och se dig igen :)

Blir till att jobba nu på onsdag, torsdag och fredag. Känns ju lagom kul att jobba igen, men måste ju samla ihop lite pengar. Vill ju tillbaka till Koh Tao as soon as possible!
Lizzie har ju redan bokat biljett juni-september och vi vill ju dela hus!


Den som vill får ju gärna sponsra till biljett hehe...

xxxx.



By: Ben Lewis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: