Back to Koh Tao.

Yes! Flyger till Bangkok den 17 april.
Blir typ 2 nätter där innan resa till Kambodja med Nick!
Så kommer nog vara tillbaka på Koh Tao i början av maj.
Kommer bli så sjukt kul att se alla igen :D

Försöker förbereda lite i taget nu eftersom jag egentligen inte vet vad jag ska ta mig till medan jag väntar.

Köpt ett par junior fritidsskor för att ha och vandra omkring i t.ex. Ganska bra att man har så små fötter, blir väldigt billigt då, 149kr! ;)

Var hos kiropraktorn igår igen och fick nacke och bäcken? knäckt.

Läkarbesök idag, tog blodprov för och se om jag är allergisk mot soja och mjölkprotein.
Kommer gå av mina tabletter helt om en månad, skönt!
Och fick reda på att jag har atopiskt eksem, så blir ju perfekt att jag drar till Thailand. :)

Såhär ser mina "barnskor" ut :

Bild från Stadium.se

Nää nu ska jag försöka sova tror jag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: