Sportfiskemässan...

  Igår blev det till att hoppa upp ur sängen strax innan 8, mötte upp med Petter och Max på Centralen för att åka vidare till Kista och sportfiskemässan.
Var där från ca.10-17 och så käkade vi lunch i Kista galleria.
Hade supertrevligt och grabbarna shoppade en del. Själv köpte jag bara en vättentät ryggsäck på 25l. som kan vara bra och ha när jag ska jobba nere på Koh Tao. 100 kr gick den på, sjukt billigt!

  Efter mässan åkte jag direkt hem till Caroline och Mats för middag. Även Madde och 3 andra var där.
Blev till att inviga deras nya grill :)
Gott och trevligt!


  Så idag skulle jag och mamma hem till Pia men det blev inställt eftersom hon blivit förkyld.
Själv hade jag redan hoppat in i duschen när hon ringde, annars hade jag gått och lagt mig igen.
Sov som en kratta i natt och inte nog med det tyckte min mobil att det var en bra idé att ställa om sig 2 timmar istället för en. Så var lagom förvirrad när jag först vaknade av att larmet gick...

  Blev i alla fall en sväng med mamma till Sickla och Forum och nu är jag bara hemma och chillar igen.
Funderar på en tupplur, är helt slut i kroppen och nu mår jag illa också..



Lee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: